RODO

RODO w sklepie Sanjo.pl?

Drodzy Klienci,

25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej wchodzi nowe rozporządzenie w związku z ochroną Twojej prywatności. W rozwinięciu jest to Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, zwanych RODO

Dlaczego wprowadzamy zmiany na naszej platformie?

W/w rozporządzenie obowiązuje m.in Nas, aby w sposób szczególny dbać o bezpieczeństwo powierzonych nam przez klientów danych osobowych. Zgodnie z przepisami przestrzegamy zasad dotyczących ochrony danych osobowych jakie otrzymuje od klientów podczas składania zamówień, a wszystkie czynności związane z przetwarzaniem danych będą służyły klientom i będziemy dysponować nimi zgodnie z obowiązującym prawem.

Co zostało zmienione?

Wprowadziliśmy szybszą możliwość usunięcia konta, edycji swoich danych osobowych, zminimalizowaliśmy ilość pozyskiwanych danych o użytkowniku, zostawiając jedynie te konieczne na rzecz prowadzonych kampanii. 

Administratorem danych osobowych które przekazałeś pozostaje Andax Andrzej Jasinski, ul. Boh. Warszawy 146, 44-280 Rydułtowy, NIP: 6422768086 tel. 697 831 203


Zgodnie z obowiązującym prawem możemy przekazać je podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie. Mowa tutaj zarówno o firmie kurierskiej, która dostarczy Ci przesyłkę czy agencji marketingowej, które zajmują się dla nas wysyłka e-maili. Musimy również twoje dane udostępnić podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania (gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną).
Przetwarzamy Twoje dane jedynie w Celach na jakie wyraziłeś zgodę. Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie newslettera to wysyłane do Ciebie informacje będą mogły być oparte o twoją wcześniejszą aktywność na naszej stronie, byś nie musiał przeglądać informacji które potencjalnie w ogóle Cię nie interesują, dlatego będziemy korzystać z profilowania.

W jaki sposób odczujesz zmiany, jakie wprowadza RODO?

Jako Klient i użytkownik naszych sklepów RODO daje Ci prawo do:

  • poprawy swoich danych (sprostowania, usunięcia), jakie aktualnie przetwarzamy;
  • dostępu do swoich danych osobowych, jakie aktualnie przetwarzamy;
  • ograniczenia dostępu do swoich danych osobowych;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego;
  • prawo do przenoszenia danych;
  • bycia zapomnianym*

*Zgodnie z przepisami, nie będziemy przetrzymywać Twoich danych osobowych bez Twojej zgody, przy czym nie chcemy ograniczać dostępu do treści, które Ci przesyłamy i ograniczać czasowo Twojej zgody na wysyłkę newslettera.Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na zgodnej i właściwej podstawie prawnej, czyli bez Twojej zgody- nie otrzymasz od nas żadnych materiałów.

W związku z powyższym, Twoje dane będą wykorzystywane aż do odwołania Twojej zgody.

Czy wymagamy czegoś od Ciebie?

Nie, jest to jedynie powiadomienie o wprowadzonych zmianach. Nadal możesz normalnie dokonywać zakupów na stronie Sanjo.pl, jak to odbywało się do tej pory. Nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych kroków. Jeśli chcesz zmienić swoje zgody zaloguj się na swoje konto i w zakładce ustawienia dokonaj korekty ustawień, bądź skontaktuj się z naszą infolinią:

32 400 68 53

 Masz pytania?

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości do tematu RODO napisz bezpośrednio do naszego 

Inspektora Danych Osobowych: sklep@sanjo.pl, który odpowie na każde

Twoje pytanie dotyczące kwestii związanych z RODO.

Z poważaniem

Zespół Sanjo.pl